ପ୍ରତି ବର୍ଷ ପରି ଏ ବର୍ଷ ଆସୁଛ ଆସି ଭରିଦିଅ ପ୍ରେମ ଘନଘନ ଯେଣୁ ନ ବହୁ ଲୋତକ ନ ହୁଅନ୍ତୁ କେହି ଭ୍ର ପ୍ରତି ବର୍ଷ ପରି ଏ ବର୍ଷ ଆସୁଛ ଆସି ଭରିଦିଅ ପ୍ରେମ ଘନଘନ ଯେଣୁ ନ ବହୁ ଲୋତକ ନ ହୁଅ...
ମୁଁ ବାଇମୁଣ୍ଡି ମଣିମା ମୁଁ ବାଇମୁଣ୍ଡି ମଣିମା
ଗହନ ବନର ଶୁଭ୍ର ପୁଷ୍ପ ମାଳ ନଦୀ ଅଳଙ୍କୃତ କରେ ଫୁଟି ଝରିଯିବ ସ୍ଵ ଗହନ ବନର ଶୁଭ୍ର ପୁଷ୍ପ ମାଳ ନଦୀ ଅଳଙ୍କୃତ କରେ ଫୁଟି ଝରିଯିବ...
ଜଳ ନୂହେଁ ସେତ ଜୀବନ ଅଟଇ ପ୍ରାଣ ଭରି ଦିଏ ଜିବେ ପଶୁପକ୍ଷୀ ଅବା ବୃକ୍ଷଲତା ଗଣ ଆନନ୍ଦ ଲଭନ୍ତି ସର୍ବେ ! ଜଳ ନୂହେଁ ସେତ ଜୀବନ ଅଟଇ ପ୍ରାଣ ଭରି ଦିଏ ଜିବେ ପଶୁପକ୍ଷୀ ଅବା ବୃକ୍ଷଲତା ଗଣ ଆନନ୍ଦ ଲଭନ୍ତି ସ...
ପଥର ଯେତେ ଶକ୍ତି ଶାଳୀ ହେଉ ପଛେ ଜଣେ ଦକ୍ଷ କାରିଗର ନିହାଣ ରେ ତା ମନ ମୁତାବକ ମୂର୍ତ୍ତି ଟେ ଗଢିଦିଏ ପଥର ଯେତେ ଶକ୍ତି ଶାଳୀ ହେଉ ପଛେ ଜଣେ ଦକ୍ଷ କାରିଗର ନିହାଣ ରେ ତା ମନ ମୁତାବକ ମୂର୍ତ୍ତ...
ତୁମ ଆଗମନେ ଆଜି ଏହି ଧରା ହୋଇଅଛି ଉତ୍ଫୁଲ୍ଲିତ ଦରଶନେ ତୁମ ପିଲାଛୁଆ ଆଜି ହେଲେ କେତେ ଆନନ୍ଦିତ ... ତୁମ ଆଗମନେ ଆଜି ଏହି ଧରା ହୋଇଅଛି ଉତ୍ଫୁଲ୍ଲିତ ଦରଶନେ ତୁମ ପିଲାଛୁଆ ଆଜି ...