କ୍ଷେତ କ୍ଷେତ
ଆକାଶର ରଙ୍ଗ ଯେତେ ଏବେ ପାର ନିରେଖି ସେ ରୂପରେଖ ନିର୍ଗୁଣ ଆତ୍ମାର ଏହି ନିର୍ବିକାର ଶବ୍ଦ ଖଞ୍ଜି ଚିତ୍ର... ଆକାଶର ରଙ୍ଗ ଯେତେ ଏବେ ପାର ନିରେଖି ସେ ରୂପରେଖ ନିର୍ଗୁଣ ଆତ୍ମାର ଏହି ନିର୍ବି...
ଏ ଦେଶ ର ଅନ୍ନଦାତା ଯେ.. ଆଜି ବିକଳ ମୁଠାଏ ଅନ୍ନ ପାଇଁ ଏ ଦେଶ ର ଅନ୍ନଦାତା ଯେ.. ଆଜି ବିକଳ ମୁଠାଏ ଅନ୍ନ ପାଇଁ
ଏଇ ଆମ ବିଭୁ ଦତ୍ତ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମଣିଷ ଜୀବନ ଆଉ ଏଇ ବଞ୍ଚିବାର ଅନ୍ୟ ନାମ ବୋଧେ ଏଇତ ଜୀବନ । ଏଇ ଆମ ବିଭୁ ଦତ୍ତ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମଣିଷ ଜୀବନ ଆଉ ଏଇ ବଞ୍ଚିବାର ଅନ୍ୟ ନାମ ବୋଧେ ଏଇତ ଜୀବନ ।
ମାଗିବାନି କେବେ ମୁଠାଏ ଅନ୍ନ ଚାଉଳ ଆଞ୍ଜୁଳା କେବେ କବି ବି ପାରିବ ମାଆର ସୁରକ୍ଷା ମୁନ ସଜାଡ଼ିବା ଯେବେ l... ମାଗିବାନି କେବେ ମୁଠାଏ ଅନ୍ନ ଚାଉଳ ଆଞ୍ଜୁଳା କେବେ କବି ବି ପାରିବ ମାଆର ସୁରକ୍ଷା ...
ମାସ ମଧ୍ୟେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଟେ ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ପାଳିବା ଆସ ପଞ୍ଚକ। ଭୁଞ୍ଜିବା ହବିଷ ଅନ୍ନ ଯେ ସରସ ... ମାସ ମଧ୍ୟେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଟେ ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ପାଳିବା ଆସ ପଞ୍ଚକ। ଭୁଞ୍ଜିବା ହବି...