Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prakash Ranjan Parida

Others

2  

Prakash Ranjan Parida

Others

ନୀଳପରୀ

ନୀଳପରୀ

1 min
7.0K


ନୀଳପରୀ

----------


ତୁ ତ' ଗୋଟାଏ ନୀଳପରୀ

କେମିତି ତତେ ବାନ୍ଧିରଖି ଥାଆନ୍ତି

ମୋ ଜୀବନର ସୀମା ପରିସୀମା ଭିତରେ,

ତୁ ଦିନେ ଉଡିଗଲୁ ତ' ଯା-

କହିବାର କିଛି ନାହିଁ ।

ଯେଉଠିକି ଗଲେ ବି ତୋ ମଥା ଉପରେ

ଆକାଶ ହୋଇ ମୁଁ ଉଭା ହେବି

ସେତେବେଳେ ଚାହିଁଲେବି ତୁ ଭୁଲିବୁନି, ଭୁଲିପାରିବୁନି ।

ସେଥିପାଇଁ ତୋ ଠିକଣାକୁ ଖୋଜି ହେଉନି ,

ପିଲାଦିନେ ତୋ ଚିଠିକୁ ସାଇତି ନପାରିବା ପରି

ତୋ ସ୍ମୃତିକୁ କେଉଠି ସାଇତି ରଖିନି

ଯେହେତୁ ମତେ ଜଣାଅଛି

ମୋ ମନ ବିନ୍ଦୁରେ ବିନ୍ଦୁରେ ତୁ ଥିଲୁ, ଅଛୁ ଓ ରହିବୁ

ତତେ ଖୋଜିବାର ନାହିଁ ଯୁଆଡେ ଯାଉଛୁ ତ' ଯା

କହିବାର କିଛି ନାହିଁ ।

ମନା କରୁନି ଚାହିଁଥିଲି ବୋଲି

ପଞ୍ଜୁରୀ ଭିତରେ ତତେ ରଖିବି ବୋଲି

ଖାଲି ଆଖି ଖୋଲୁ ଖୋଲୁ ଦେଖିବା ଇଛାରେ,

ହେଲେ ମୁଁ କି ଜାଣିଥିଲି ବାନ୍ଧିରଖିଲେ ବି

ତୁ ମୋର ହେବୁନି ବୋଲି ।

ଖୋଲିଦେଲି ହୃଦୟ ପଞ୍ଜୁରୀ ବାକିରହିଲା ଦେଖିବାକୁ

ତୁ ଯାଉଛୁ କି ନାଁ –

ଯିବୁ ଯଦି ଯା-

କହିବାର କିଛି ନାହିଁ ।।

...

Email:litp.ranjan@gmail.com


Rate this content
Log in