Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Others Children

4  

Arjuni charan Behera

Others Children

କୌତୁକ ପ୍ରିୟ ହନୁମାନ

କୌତୁକ ପ୍ରିୟ ହନୁମାନ

1 min
240


ପ୍ରଭୁ ରଘୁନାଥ ଫେରି ଆସିଛନ୍ତି 

    ରାବଣ ନିଧନ ସାରି

ଉତ୍ସବମୁଖର ଅଯୋଧ୍ୟା ନବର 

   ବାଜେ ମଙ୍ଗଳ ମହୁରୀ l


ରାମ ଅଭିଷେକ ରୁଣ୍ଡ ହୋଇଛନ୍ତି 

    ଆସି ସବୁ ତୀର୍ଥାବଳୀ

ଭଲ୍ଲୁକ ବାନର ଆନନ୍ଦେ ନାଚନ୍ତି 

   ହସ୍ତେ ମାରି କରତାଳି l


ଭୁରି ଭୋଜନର ବ୍ୟବସ୍ଥା ହୋଇଛି 

  ପ୍ରଜା ହେବେ ଆପ୍ୟାୟିତ

ବନ୍ୟ ଫଳମୂଳେ ଆପ୍ୟାୟିତ ହେବେ 

     ଭଲ୍ଲୁକ ବାନର ଯୂଥ l


ବାନର ମାନଙ୍କ ପଂକ୍ତି ବସିଗଲା 

    ବସିଥିଲେ ହନୁମାନ

ସୁଗ୍ରୀବ ଯତନେ ରମ୍ଭା ପତରରେ 

    କରନ୍ତି ପରିବେଷଣ l


ପଣସ, ପିଜୁଳି,ଟଭା, ଜାମୁକୋଳି 

   ସଙ୍ଗେ ପୁଣି ବରକୋଳି

ଛଡ଼ାଇ ଛଡ଼ାଇ ବାନରେ ଖାଆନ୍ତି 

   ନଡ଼ିଆ, ଆମ୍ବ, କଦଳୀ l


ଛୋଟୁ ବଡ଼ ହୋଇ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ବାନରେ 

    କ୍ରମାନ୍ୱୟେ ଥିଲେ ବସି

ଶେଷେ ବସିଥିଲେ ବୀର ହନୁମାନ 

   ମନେ ହୋଇ ବଡ଼ ଖୁସି l


ପ୍ରଥମ ହନୁଟି କୋଳି ଖାଉ ଖାଉ 

    ଗଲା ହାତୁ ଏକ ଖସି

କୁଦା ମାରିଦେଲା ଭାବି ଟିକି ହନୁ 

  କୋଳି କି ଡ଼େଇଁବ ବେଶି l


ପରକୁ ପରକୁ ସବୁ ହନୁ ହେଲେ 

  ଡିଆଁ ଡେଇଁ ଦେଖା ଦେଖି

ଶେଷେ ହନୁମାନ ବସି ହସୁଥିଲେ 

    ହନୁଙ୍କୁ ଦେଖି ମୁରୁକି l


ଭାବୁଥାନ୍ତି ବସି ଏ ମାଙ୍କଡ଼ ଦଳ 

   ନାହିଁ ୟାଙ୍କ କାଣ୍ଡ ଜ୍ଞାନ

ସାଗର ଲଙ୍ଘନ କରି ଗଲି ମୁହିଁ 

   ଲଙ୍କା ମାରୁତି ନନ୍ଦନ l


ଭାବନ୍ତି ବାନରେ ମୁହିଁ ଥାଉଁ ଥାଉଁ 

  ଡେଇଁବେ ମୋଠାରୁ ବେଶି

ଏମନ୍ତ ବିଚାର କରି ହନୁବୀର 

   ଗଦା ଧରିଲେ ଆକର୍ଷି l


ଲମ୍ଫଟିଏ ମାରି ଆକାଶ ଛୁଇଁଲେ 

   ଅଞ୍ଜନୀ ବାୟୁ ନନ୍ଦନ

ପାଶେ ଥାଇ ଏହି ଦୃଶ୍ୟ ଅବଲୋକି 

   ହସିଦେଲେ ଜାମ୍ବବାନ l


ବୋଲନ୍ତି ଜାମ୍ବବ ବାଇ କି ହୋଇଲ 

    ଆହେ ହନୁ ମହାବୀର

ହନୁମାନ ଚାହିଁ କହନ୍ତି ହେ ମୁହିଁ 

   କୌତୁକପ୍ରୀୟ ବାନର l


ପ୍ରଭୁଙ୍କ ସେବକ ଆମ୍ଭେ ଏକ ଏକ 

   ପ୍ରଭୁ ସେବା ଆମ୍ଭ ମର୍ମ

ବୃକ୍ଷୁ ବୃକ୍ଷୁ ବୁଲି ଫଳ ମୂଳ ଖାଇ 

   ଡାଳ ଡିଆଁ ଆମ ଧର୍ମ l


ଜୟ ହନୁମାନ ଭକ୍ତ ଅଗ୍ରଗଣ୍ୟ 

   ଜୟ ତୁମ୍ଭ ତାତ ମାତ

କୋଟି ପ୍ରଣିପାତ ଉପାଡ଼ି ଧରିଲ 

    ଗନ୍ଧମାର୍ଦ୍ଧନ ପର୍ବତ l


Rate this content
Log in