Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepali Aradhye

Others

2  

Deepali Aradhye

Others

धागा

धागा

1 min
120


एक धागा तुटताना,

एक धागा जुळूनी गेला,

अवघाची रंग एक होताना,

थोडे दु:ख देऊनी गेला,

ऋणानुबंधाचा होईल की,

मर्मबंधातली ठेव असेल,

येणारा काल तो निर्णय घेईल,

आज तो धागा मात्र निमित्त साधेल,

रेशमाच्या मऊ स्पर्शाची सुंदर आठवण सांधेल!


Rate this content
Log in