Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ritika Paunikar

Others

3  

Ritika Paunikar

Others

दूरियां

दूरियां

1 min
229


ये दूरियां भी कीतनी अजीब है, 

नाम तो दूरियां है पर पास आने को कहती हैं.

इसमें भी अलग सी अदा है , 

बस लम्हे गुजरते हैं आपकी यादों में.

इन दूरियां ने पता नहीं क्या जादू कर दिया , 

हम और भी करीब आने लगे,  

आपके अहसास में.

ये दूरियां न जाने कब खफा होगी , 

हमारी यादों को आपके होने का अहसास देगी, 

ये दूरियां इतनी भी काबिल नहीं, 

आपको हमसे दूर करा सकें , 

बस आप ही आप हो हमारे हर एक लम्हे में.

बस उम्मीद है यही, 

की ये दूरियां बरस बनके ना रह जायें , 

आप और हम अनजान बनके ना रह जायें.................... 

            


Rate this content
Log in