Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Astha Trivedi

Others

1  

Astha Trivedi

Others

धीरे से मुस्कुरा देना

धीरे से मुस्कुरा देना

1 min
147


गर हम मिल जाए कल

किसी मोड़ पर,

तुम धीमे से मुस्कुरा देना,


अल्फाजों से न सही,

तो इशारों से खैरियत

बतला देना।



Rate this content
Log in