Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

payal priyadarsini

Inspirational

5.0  

payal priyadarsini

Inspirational

Women Empowerment

Women Empowerment

1 min
243


Birth of a woman is a blessing,

Not a curse.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Inspirational