Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Abstract

5.0  

Dipti lekha Mishra

Abstract

ମୋ ପ୍ରଥମ ଲେଖା

ମୋ ପ୍ରଥମ ଲେଖା

1 min
231


ଶିଶୁ ମନ୍ଦିରର ଆଚାର୍ଯ୍ୟା ଥିଲି

ପ୍ରଶିକ୍ଷଣ ଦଶଦିନ ଯାଇଥିଲି ॥


ଶେଷ ଦିନ ଲେଖ ନିଜ ଅନୁଭୂତି

କବିତା କି ଗଳ୍ପ ଯାହା ତୁମ ପ୍ରୀତି॥


ଅଭିଜ୍ଞତା ନେଇ କବିତା ଲେଖିଲି

କାନ୍ଥରେ ତାକୁ ଛାପିବା ଦେଖିଲି ॥


ନଥିଲା ମୋ ପାଖେ ଭ୍ରାମ୍ୟମାଣ

ହଜିଯାଇଛି ତେଣୁ ପ୍ରମାଣ ॥


ଭୂୟଶୀ ପ୍ରଶଂସା ପାଇଛି ବନ୍ଧୁଠାରୁ

ଲେଖିବା ଖୁସି ପାଇଲି ସେଦିନରୁ ॥


ଲେଖୁଥିଲି ହେଲେ ସବୁ ହଜିଯାଉଥିଲା

କାରଣ ସେସବୁ ସାଇତି ହେଉନଥିଲା ॥


ଆଜି କିନ୍ତୁ ବ୍ରହ୍ମପୁର ସାହିତ୍ୟ ରେ ଅଛି

ଲେଖାକୁ ସାଇତି ରଖିବା ଜାଣିସାରିଛି ॥


ଭୂଲିପାରିବିନି ସେ ସ୍ମୄୄୄତି ଗୁଡିକ

ମନେ ରହିବ ସେ ଜୀବନ ଯାକ ॥


ମନର ଭାବକୁ ପ୍ରକାଶିବା ପାଇଁ

ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଖୋଜିଲି ପାଇ ॥


ଷ୍ଠୋରୀମିରର ରେ ଲେଖା ପାଉଛି

ନିତି ମୁଁ କେତେ ଆନନ୍ଦ ପାଉଛି ॥


ପ୍ରଥମ ଲେଖା ମୋ ସୌରଭ ପତ୍ରିକାରେ

ଅଛି ଦୁଇ ହଜାର ଷୋହଳ ମସିହାରେ ॥


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract