Maybe I Love You
Maybe I Love You
Maybe I know you for a long time.
Maybe I don't know,
Who you are.
Maybe we love each other,
Maybe we are not!
Maybe I feel like all alone,
Maybe I love your company.
My passion becomes compassion
Maybe... Oh! Not,
I love you, I'm sure.
Do you?