Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

anuradha nazeer

Classics

4.0  

anuradha nazeer

Classics

LOVE YOUR WORK

LOVE YOUR WORK

1 min
70


I am always trying,

 no use, IN VAIN ONLY,

i am always doing,

success ONLY EVER,

when you try,

 only you hope so,

 when you do,

 you involved in it,

 you get succeed at that

 so not to say trying 

doing that means you work hard for it,

you are succeed at in it.,.

LOVE YOUR WORK,,

LOVE YOUR HOBBY,

LOVE YOUR TARGET..



Rate this content
Log in

Similar english poem from Classics