Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Deep Inside

Deep Inside

1 min
258



Deep inside everyone,

A mirror takes its position.

Where everyone reflects his image

An image of his own.


Deep inside everyone ,

A mirror is bringing out his emotion.

Where no one can enter,

An emotion of unknown.


Deep inside everyone,

A mirror is placed.

And reflects everyone, transmits some

An image of his inner living or non living own

Which is better to be unknown.


Deep inside everybody

A life is going on,

An unknown life.



Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract