Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Yuvika Khurana

Abstract Drama Classics

4.6  

Yuvika Khurana

Abstract Drama Classics

A Story Never Ends

A Story Never Ends

1 min
114


A new chapter begins

Even after the story ends,


It can go on till eternity 

Even if the heroine dies,


A miracle always arise

Even after the hero's demise,


A glimpse of magic is always shared 

Even if people don't realise,


There is always a union 

Even if the characters don't marry,


The story goes on forever 

Even after it ends,


It could be unfair 

But how do we know if the story never dies.



Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract