Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Atrayee Sarkar

Romance

2  

Atrayee Sarkar

Romance

A Dark Night

A Dark Night

1 min
92


On a dark night I met you with a sudden push

You were then unknown to me so I left you

What a strange matter

Once again one night when some boys were going to bully, just in that time you saved me

The dark night made us known from unknown

    We became friend of each other

Our life changed through that dark night

What a coincidence

A dark night also changed our mind too

                Yes,,,,, it is

It brought us so close

     That today I am your wife

That dark night was a pleasure for me

         It made us life partner



Rate this content
Log in

Similar english poem from Romance