ପରିବାର ରାଷ୍ଟ୍ର ତୃଷାର୍ତ୍ତ ଶ୍ମଶାନ ସ୍ବଦେଶୀ ଜୋଛାନା ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣ ସୁଜଳା ଦେଶ ଧରା ଶ୍ରମ ଶ୍ରମିକ ଭାଇ ରତ୍ନଗର୍ଭା ଉପଯୋଗ ସୁଜଳା ସୁଫଳା ବର୍ଷା ଋତୁରେ ପ୍ରକୃତି କିପରି ସୁଜଳା ସୁଫଳା ହୋଇଯାଏ ତାହାହିଁ କବିତାର ବିଷୟ ବସ୍ତୁ ।

Oriya ସୁଜଳା Poems