ବିର ପୁରୁଷଙ୍କ ଅମର କାହାଣୀ ଦିଏ ବିରତ୍ବ ବାରତା, ଶୁଣି ଶତୃ ଦେଶ ଭୟଭୀତ ହୋଇ ମୁଣ୍ଡେ ବଢେ ତାଙ୍କ ଚି ବିର ପୁରୁଷଙ୍କ ଅମର କାହାଣୀ ଦିଏ ବିରତ୍ବ ବାରତା, ଶୁଣି ଶତୃ ଦେଶ ଭୟଭୀତ ହୋଇ ମୁଣ୍ଡେ...
ତଥାପି ଏଇ କୁନି କଲମ କିଛି କିଛି ପ୍ରୟାସ କରେ ତୁମ ସାହାସିକତା ଆଉ ବୀରତ୍ୱକୁ କିଛି କାଗଜରେ ଗାରେଇବା ପାଇଁ... ତଥାପି ଏଇ କୁନି କଲମ କିଛି କିଛି ପ୍ରୟାସ କରେ ତୁମ ସାହାସିକତା ଆଉ ବୀରତ୍ୱକୁ କିଛି ...
ଜୀବନ ସାଥୀରେ ସାଲିସ୍ କରିନି ଜୀଇଁ ଅଛି ସଦା ମଥା ଟେକି ଲଢୁଆ ମାଟିର ଲଢୁଆ ପୁଅ ମୁଁ ଲଢିବାକୁ ଜୀବନ ସାଥୀରେ ସାଲିସ୍ କରିନି ଜୀଇଁ ଅଛି ସଦା ମଥା ଟେକି ଲଢୁଆ ମାଟିର ଲଢୁଆ ପୁଅ ମୁଁ ...
ମୋ' ପାଖେ ନାହିଁ ଵିି' ନିିତ୍ୟ ନୁତନତା ର ଵିଵିଧତା, ମୋତେ ଜଣା ବି' ନାହିଁଁ ତମକୁ ହଜାଇଵାର ଅପୁର୍ଵ ମୋ' ପାଖେ ନାହିଁ ଵିି' ନିିତ୍ୟ ନୁତନତା ର ଵିଵିଧତା, ମୋତେ ଜଣା ବି' ନାହିଁଁ ତମକୁ ହଜାଇଵା...