ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ ସ୍ପର୍ଶ ଆକାଂକ୍ଷା ଅବଶୋଷ ନିରବତା ସପ୍ତ ତରଙ୍ଗ ଈଶ୍ୱର ପିଠା ଦୀପାବଳୀ ଓଡ଼ିଆ କବିତା ଆମ ସଂସ୍କୃତି ଘିଅ ଦୀପ ସପ୍ତ ପୁରୁଷ ".... ନୁହେଁ ସପ୍ତ ଉଦ୍ବାହ ବନ୍ଧନ ଆମର ଏଡ଼ିକି ପବିତ୍ର ଦୁହେଁ କଟାଇବୁ ସମୟ ଏକତ୍ର ଯେତେଦିନ ଥିବ ...."

Oriya ସପ୍ତ Poems