ବୁଡ଼ିଗଲି ଲାଜରେ କାଳିନ୍ଦୀ ତୀର ନୀରେ ଗୋପାଳକୃଷ୍ଣ ବାଟ କଢ଼ାଇଲା ମା । ବୁଡ଼ିଗଲି ଲାଜରେ କାଳିନ୍ଦୀ ତୀର ନୀରେ ଗୋପାଳକୃଷ୍ଣ ବାଟ କଢ଼ାଇଲା ମା ।
କଲମ ପଛେ ଯେମିତି ହେଉ ଲେଖିବା ତା'ର କାମ ଭାବନା, ଚିନ୍ତା ପରିପ୍ରକାଶେ ତୁଟାଇଥାଏ ଭ୍ରମ । କଲମ ପଛେ ଯେମିତି ହେଉ ଲେଖିବା ତା'ର କାମ ଭାବନା, ଚିନ୍ତା ପରିପ୍ରକାଶେ ତୁଟାଇଥାଏ ଭ୍...
ଅଳପ ଯୋଗୀଙ୍କର ଚିତ୍ତ ଯେହ୍ନେ ଚଞ୍ଚଳ ଗୁଣେ ଗ୍ରସ୍ତ ଅଳପ ଯୋଗୀଙ୍କର ଚିତ୍ତ ଯେହ୍ନେ ଚଞ୍ଚଳ ଗୁଣେ ଗ୍ରସ୍ତ
ଝାଳରେ ଆସକ୍ତ କେଇ ବୁନ୍ଦା ରକ୍ତ ଶରୀରୁ ନିଗାଡ଼ି ମଧ୍ୟ ବୋଝକୁ ନଚାହିଁ ଚିହ୍ନା ଦେବା ପାଇଁ ଥିଲେ ସେ ସଂକଳ... ଝାଳରେ ଆସକ୍ତ କେଇ ବୁନ୍ଦା ରକ୍ତ ଶରୀରୁ ନିଗାଡ଼ି ମଧ୍ୟ ବୋଝକୁ ନଚାହିଁ ଚିହ୍ନା ଦେବା...
ସଭିଏଁ କହନ୍ତି ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗାରେ ଲୀନ ଧରମା, ବଳିଦାନର ମହତ ଗାଥା, କିଏ ବା ବୁଝୁଛି ଅପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ - ଅକୁହା ବୁଢ... ସଭିଏଁ କହନ୍ତି ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗାରେ ଲୀନ ଧରମା, ବଳିଦାନର ମହତ ଗାଥା, କିଏ ବା ବୁଝୁଛି ଅପ୍ରସ୍...
ପାଟ, ପୀତାମ୍ବରି ଅଙ୍ଗେ ସୈାଦାମିନୀ ଝଲକ କଳାମେଘେ ଝଟକେ କି ବିଜୁଳି ର ଆଲୋକ କୋଟି କାମଦେବ ଲାବନ୍ୟ ନହେବ ... ପାଟ, ପୀତାମ୍ବରି ଅଙ୍ଗେ ସୈାଦାମିନୀ ଝଲକ କଳାମେଘେ ଝଟକେ କି ବିଜୁଳି ର ଆଲୋକ କୋଟି...