ସମ୍ଭାଳି ନେ ରେ ପୁଅ ନିଜକୁ ଚଲାପଥ ତୋ ବିପଦ ସଂକୁଳ" ଆଜୀବନ କହି ଚାଲିଥିବା ଗୋଟିଏ ସମ୍ଭାଳି ନେ ରେ ପୁଅ ନିଜକୁ ଚଲାପଥ ତୋ ବିପଦ ସଂକୁଳ" ଆଜୀବନ କହି ଚାଲିଥିବା ଗୋଟିଏ
ମମତାର ସୂତାଖିଅ କେତେ ସ୍ନେହ ନେଇ ଅନମୋଲ ରହିଥାଏ ଯୁଗ ଯୁଗ ପାଇଁ। ଜନମ ଜନମର ଏ ତ ନିବିଡ଼ ସମ୍ପର୍କ... ମମତାର ସୂତାଖିଅ କେତେ ସ୍ନେହ ନେଇ ଅନମୋଲ ରହିଥାଏ ଯୁଗ ଯୁଗ ପାଇଁ। ଜନମ ଜନମର ଏ ତ ନିବି...
ଭଉଣୀ ସୁଭଦ୍ରା ଭାଇ ବଳଭଦ୍ର ସମ ଭାଇ ହାତେ ବାନ୍ଧିଦିଏ ରାକ୍ଷୀ ଏହି ଗହ୍ମା ପୁନେଇଁ ଦିନ ଆମ ସଭ୍ୟ... ଭଉଣୀ ସୁଭଦ୍ରା ଭାଇ ବଳଭଦ୍ର ସମ ଭାଇ ହାତେ ବାନ୍ଧିଦିଏ ରାକ୍ଷୀ ଏହି ଗହ୍ମା ପୁନେଇଁ ଦି...
ଉନ୍ନତ ହୋଇବ ଦେଶ ଜାତିର ପ୍ରଗତି ଯଥାସମ୍ଭବ ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ହେଉ ଉନ୍ନତ।। ଉନ୍ନତ ହୋଇବ ଦେଶ ଜାତିର ପ୍ରଗତି ଯଥାସମ୍ଭବ ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ହେଉ ଉନ୍ନତ।।
ଯଦି ମନ କଥା ବୁଝିବାକୁ କେହି ଥାଆନ୍ତି ସେଠାରେ ଯଦି ମନ କଥା ବୁଝିବାକୁ କେହି ଥାଆନ୍ତି ସେଠାରେ
ମାଆର ଆଶିଷେ କଠିନ କାମ ବି ଯାଏ ତ ସରଳ ହୋଇ । କରୁଣାମୟୀ ସେ ଦୟାର ସାଗର ତା ପଦେ ସରଗ ସୁଖ । ମା ମାଆର ଆଶିଷେ କଠିନ କାମ ବି ଯାଏ ତ ସରଳ ହୋଇ । କରୁଣାମୟୀ ସେ ଦୟାର ସାଗର ତା ପଦେ ସ...