ପ୍ରିୟା କୁ ଚିଠି ପ୍ରିୟା କୁ ଚିଠି
ପ୍ରିୟବ୍ରତା ପ୍ରିୟବ୍ରତା
ମୁଁ କାଲି ଯଦି ମରିଯାଏ ମୁଁ କାଲି ଯଦି ମରିଯାଏ
ଏବେ ବି ମୋ ଦ୍ଵାର ତୋ ପାଇଁ ମୁକୁୁୁଳା ଆସିପାରୁ ମୋର ଘରେ ବାଧ୍ୟ କରିବିନି ତୋ ନିୟମ ଭାଙ୍ଗି କେବଳ କହୁଛି ଥର... ଏବେ ବି ମୋ ଦ୍ଵାର ତୋ ପାଇଁ ମୁକୁୁୁଳା ଆସିପାରୁ ମୋର ଘରେ ବାଧ୍ୟ କରିବିନି ତୋ ନିୟମ ଭାଙ...
ଚାରି କାନ୍ଥେ ଆବଦ୍ଧ ତା ପାଇଁ କଡ଼ା ଶାସନ, ବାଧ୍ୟ ଯାହା ଦିଆ ହୁଏ କରିବାକୁ ଭୋଜନ । ଚାରି କାନ୍ଥେ ଆବଦ୍ଧ ତା ପାଇଁ କଡ଼ା ଶାସନ, ବାଧ୍ୟ ଯାହା ଦିଆ ହୁଏ କରିବାକୁ ଭୋଜନ ।
ଗାଉଥାଏ ସଦା ମାଟି ମାଆର ଗାଥା କହୁଥାଏ ମେହନତି ମଣିଷର କଥା ଶତ ସହସ୍ର ଦୁଃସହ ବିବଶତା ତଥାପି ଜୀଇଁବାର ବାଧ୍... ଗାଉଥାଏ ସଦା ମାଟି ମାଆର ଗାଥା କହୁଥାଏ ମେହନତି ମଣିଷର କଥା ଶତ ସହସ୍ର ଦୁଃସହ ବିବଶତା ...