ପ୍ରେୟସୀ ଗୋ ପ୍ରେୟସୀ ଗୋ
ସମର୍ପଣ ସମର୍ପଣ
ସବୁ ରାତି ସବୁ ଦିନ ସବୁ ରାତି ସବୁ ଦିନ
ଖରାର ପ୍ରେମ ଖରାର ପ୍ରେମ
ପ୍ରେମମୟୀ ପ୍ରେୟସୀଙ୍କ ଵିଶେଷ ସଜରେ ନିକାଞ୍ଚ କୁଞ୍ଜରେ... ପ୍ରେମମୟୀ ପ୍ରେୟସୀଙ୍କ ଵିଶେଷ ସଜରେ ନିକାଞ୍ଚ କୁଞ୍ଜରେ...
ଭାବନା ମୋହର ଭାବରେ ରହିଲା ନ ହୋଇଲା ମନ ହର୍ଷ ଦିନେ ମୋ ସପନେ ପ୍ରେୟସୀ ମୋହର ଆସି କଲା ମନ ଚୋରି ସକ ଭାବନା ମୋହର ଭାବରେ ରହିଲା ନ ହୋଇଲା ମନ ହର୍ଷ ଦିନେ ମୋ ସପନେ ପ୍ରେୟସୀ ମୋହର ଆସି କଲ...