ପରଂବ୍ରହ୍ମ ପରିବର୍ତ୍ତନ ବିସ୍ଫୋରଣ କେହି ନୁହଁ କାହାର ଚକ୍ରଫାସ ଆତଙ୍କିତ ନୁହଁ ସତର୍କ ରୁହ ଗୁଜବରେ କାନ ଦିଅନି ବାଟଘାଟ ସବୁଠି ଆକଟ ରୋଗୀ ନୁହଁ ରୋଗକୁ ଡର କରୋଣା ଯୋଦ୍ଧାଙ୍କୁ ସମ୍ମାନ କରିବା ଘରେ ବସିବସି ଭଲଲାଗୁନି ଲେଖକ ଟିଏ ତା ଜୀବନରେ ହୁଏତ ଅଧିକ ଧନ ଅର୍ଜନ କରି ନପାରେ କିନ୍ତୁ ଯେଉଁ ସମ୍ମାନ ଟିକକ ମିଳେ ତାହା କୋଟିଏ ସମ୍ପତ୍ତିରୁ କମ୍ ନୁହଁ।

Oriya ନୁହଁ Poems