ମୋହ ମୋହ
ଜନମ ଲଭିଛି ଜନନୀ କୋଳରେ ମଶାଣି ମଣ୍ଡିବି ପ୍ରେରଣା କୋଳେ । ଜନମ ଲଭିଛି ଜନନୀ କୋଳରେ ମଶାଣି ମଣ୍ଡିବି ପ୍ରେରଣା କୋଳେ...
ଆବାଲ୍ୟ ଆଶ୍ରିତ ଆବାଲ୍ୟ ଆଶ୍ରିତ
ତୁମେ ମହାମାୟା ଧ୍ୟାନ ଓ ଧାରଣା ବିମଳା ପରମା ସ୍ୱାହା ମାତା ଅନ୍ନପୂର୍ଣ୍ଣା ସୁଖଦା ବରଦା ଦୁର୍ଗତେ ଭ... ତୁମେ ମହାମାୟା ଧ୍ୟାନ ଓ ଧାରଣା ବିମଳା ପରମା ସ୍ୱାହା ମାତା ଅନ୍ନପୂର୍ଣ୍ଣା ସୁଖଦା ...
ଭୟାଳୁ ହେଲେବି ପାଖକୁ ଆସନ୍ତି ବିପଦେ ସାହା ହୁଅନ୍ତି ସାଥେ ସାଥି ହୋଇ ଖେଳକୁଦ କରି ଭୟାଳୁ ହେଲେବି ପାଖକୁ ଆସନ୍ତି ବିପଦେ ସାହା ହୁଅନ୍ତି ସାଥେ ସାଥି ହୋଇ ଖେଳକୁଦ ...
ଶୀତ ପାଇଁ ଶୀତ ପାଇଁ