ହୀରା ରଙ୍କୁଣୀ ପସରା ଅନ୍ୟାୟ ପ୍ରତିବାଦ ଅଭିମନ୍ୟୁ ପ୍ରତିଧ୍ୱନି ଶିକାର ରକ୍ତ କଣିକା ସୁନ୍ଦରୀ ସୁଭଦ୍ରା ଭକତ ସୁଦାମା ଧନ ସମ୍ପତ୍ତି କୁବୁଜା ହେଲେ ଏ ଦୁଃଖର ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମାନେ ପ୍ରହାରେଣ ଧନଞ୍ଜୟ ଠାରୁ ବି ନିଲଠା । ଧକ୍କା ମାରିଲା ପରେ ବି ଖୁବ୍ ଧୀରେ ଚାଲୁ ଥାନ୍ତି ।

Oriya ଧନଞ୍ଜୟ Poems