ଯିଏ ଯିବ ଯେତେ ବାଟ ସେତେ ଲମ୍ବା ପଥ ଦୀର୍ଘ ପଥେ ପୁରା ହୁଏ ବଡ ମନୋରଥ। ବେଳେବେଳେ ଅଭିଳାଷ ଯଦି ଥା ଯିଏ ଯିବ ଯେତେ ବାଟ ସେତେ ଲମ୍ବା ପଥ ଦୀର୍ଘ ପଥେ ପୁରା ହୁଏ ବଡ ମନୋରଥ। ବେଳେବେଳେ ଅଭି...
ଆଖି ମିଶିଗଲା ତୁମ ଆଖିରେ ମନ ମିଶିଗଲା ତୁମ ମନରେ । ହୋ ହୋ ହୋ ଜୀବନର ଚଲା ପଥରେ ଆଖି ମିଶିଗଲା ତୁମ ଆଖିରେ ମନ ମିଶିଗଲା ତୁମ ମନରେ । ହୋ ହୋ ହୋ ଜୀବନର ଚଲା ପଥରେ
ତୁମ କଥା ଯେବେ ଭାବେ ମୋ ଚଲା ପଥେ ଝିଂଟିକା ସଜେ ପିମ୍ପୁଡ଼ି ପରି ବିଚରଣ କର ଠିକ୍ ସେତିକି ବେଳେ ପ୍ରିୟା ତୁମେ ପ... ତୁମ କଥା ଯେବେ ଭାବେ ମୋ ଚଲା ପଥେ ଝିଂଟିକା ସଜେ ପିମ୍ପୁଡ଼ି ପରି ବିଚରଣ କର ଠିକ୍ ସେତିକି ବ...
ମୁଁ ସମ୍ପର୍କର ଗହନ ବନରେ ଚାଲୁ ଚାଲୁ, ଜୀବନର ଚଲା ବାଟରେ ବାଟବଣା ହୋଇଥିବା ବାଟୋଇଟିଏ। ମୁଁ ସମ୍ପର୍କର ଗହନ ବନରେ ଚାଲୁ ଚାଲୁ, ଜୀବନର ଚଲା ବାଟରେ ବାଟବଣା ହୋଇଥିବା ବାଟୋଇଟିଏ।
ଦିଏ ସତେ ରଡି ହୋଇ ଘଡ ଘଡି ଚମକାଏ ବିଜୁଳି ସେ ଝଟକାରେ, ସପ୍ତରଙ୍ଗୀ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରେ ସଜାଏ କି ଦିଏ ସତେ ରଡି ହୋଇ ଘଡ ଘଡି ଚମକାଏ ବିଜୁଳି ସେ ଝଟକାରେ, ସପ୍ତରଙ୍ଗୀ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରେ ...