ଶାନ୍ତିର କିରଣ ବୁଣି ଦିଅ ହେ ପରମ ଆଶିଷ, ସତ୍ଯ, ଶାନ୍ତି, ପ୍ରେମ, ମୈତ୍ରୀ ବିଶ୍ବେ ହେଉ ପରକାଶ। ଶାନ୍ତିର କିରଣ ବୁଣି ଦିଅ ହେ ପରମ ଆଶିଷ, ସତ୍ଯ, ଶାନ୍ତି, ପ୍ରେମ, ମୈତ୍ରୀ ବିଶ୍ବେ ହ...
ତୁମ ଧର୍ମ ନୀତି, ଆଦର୍ଶ ଏଇଠି ନିଲାମ କରେ ବିଧର୍ମୀ, ତୁମ ଧର୍ମ ନୀତି, ଆଦର୍ଶ ଏଇଠି ନିଲାମ କରେ ବିଧର୍ମୀ,
କାଢିବା କଳୁଷ କି ସୁନ୍ଦର ଦେଶ କୁସଂସ୍କାରେ ଅଛି ଭରି । କାଢିବା କଳୁଷ କି ସୁନ୍ଦର ଦେଶ କୁସଂସ୍କାରେ ଅଛି ଭରି ।
ପତଙ୍ଗ ଓ କୀଟ ହୁଅନ୍ତି ପ୍ରକଟ ବର୍ଷା ଦିନେ ହୋଇ ଜାତ ବଢନ୍ତି ଜୀବାଣୁ ରୋଗର ଭୂତାଣୁ ବ୍ୟ... ପତଙ୍ଗ ଓ କୀଟ ହୁଅନ୍ତି ପ୍ରକଟ ବର୍ଷା ଦିନେ ହୋଇ ଜାତ ବଢନ୍ତି ଜୀବାଣୁ ରୋ...
ପାଣିରେ ଥିବା ମାଛ କହୁଛି ମୁଁ ଭାରି ଶୋଷିଲା ଏଠି ଚାତକର ଆଖିରେ ସେ ଦେଖୁଛି ମୃଗନାଭୀ କସ୍ତୁରୀ ମନଟା ତାର ପାଣିରେ ଥିବା ମାଛ କହୁଛି ମୁଁ ଭାରି ଶୋଷିଲା ଏଠି ଚାତକର ଆଖିରେ ସେ ଦେଖୁଛି ମୃଗନାଭୀ...
ସାମାଜିକ ସ୍ଥିତି ଆଜି ଦୋହଲି ଯାଇଛି ସଂସ୍କାର ନା ରେ କୁସଂସ୍କାର ଚାଲିଛି ସାମାଜିକ ସ୍ଥିତି ଆଜି ଦୋହଲି ଯାଇଛି ସଂସ୍କାର ନା ରେ କୁସଂସ୍କାର ଚାଲିଛି