ମୋବାଇଲ ପାଠ ପଢା ମୋବାଇଲ ପାଠ ପଢା
ସର୍ବ ସାଧାରଣେ ବାଣ୍ଟି ପାରେ ନାହିଁ ମୋ ମନର ସବୁ ବ୍ଯଥାକୁ, ସର୍ବ ସାଧାରଣେ ବାଣ୍ଟି ପାରେ ନାହିଁ ମୋ ମନର ସବୁ ବ୍ଯଥାକୁ,
ପାଦ ରେ ଘୁଙ୍ଗୁର ବାନ୍ଧି, ଝୁମ ଝୁମ ନାଚୁଛି ଏହି ବର୍ଷା। କିନ୍ତୁ ସେ ବୁଝିପାରୁନି ତାର କଅଁଳିଆ, ମନ କଥା ଓହୋ ଏବେ ବୁଝ... ପାଦ ରେ ଘୁଙ୍ଗୁର ବାନ୍ଧି, ଝୁମ ଝୁମ ନାଚୁଛି ଏହି ବର୍ଷା। କିନ୍ତୁ ସେ ବୁଝିପାରୁନି ତାର କଅଁଳିଆ...
ଅସ୍ତିତ୍ୱ ଅବୟବ ଶେଷକୁ ପୁଣି ହସିଦେଇଯାଏ ଏବେ ଏବେ କଲେଜ ଯାଉଥିବା ସେ ହସକୁରି ଝିଅଟା.. ଅସ୍ତିତ୍ୱ ଅବୟବ ଶେଷକୁ ପୁଣି ହସିଦେଇଯାଏ ଏବେ ଏବେ କଲେଜ ଯାଉଥିବା ସେ ହସକୁରି ଝିଅଟା..
ଲେକଚର ଶଳା କିରାଣି ସାଆରେ… ଲେକଚର ଶଳା କିରାଣି ସାଆରେ…
ସକାଳୁ ସକାଳୁ ରାସ୍ତା ଉପରେ ଷୋହଳ ସତର ବର୍ଷର ଝିଅଟିଏ ଦେହରେ କଲେଜ ୟୁନିଫର୍ମ, ମୁଣ୍ଡରେ ସ୍କାର୍ଫ, ବେସୁରା ଢଙ୍ଗରେ... ସକାଳୁ ସକାଳୁ ରାସ୍ତା ଉପରେ ଷୋହଳ ସତର ବର୍ଷର ଝିଅଟିଏ ଦେହରେ କଲେଜ ୟୁନିଫର୍ମ, ମୁଣ୍ଡରେ ସ୍କ...