ଗାଁ ଗାଁ
"ମୃତ୍ୟୁ " "ମୃତ୍ୟୁ "
ବଞ୍ଚିବାକୁ ଖାଦ୍ୟ ଜଳ ବସ୍ତ୍ର ବାସ ତାଙ୍କ ଠାରୁ ପାଇଛି, ସୁଶିକ୍ଷା ସଂସ୍କାର ଗୁରୁ ଭଳି କାନେ ସିଏ ବଞ୍ଚିବାକୁ ଖାଦ୍ୟ ଜଳ ବସ୍ତ୍ର ବାସ ତାଙ୍କ ଠାରୁ ପାଇଛି, ସୁଶିକ୍ଷା ସଂସ୍କାର ଗୁରୁ ଭଳି ...
କଳୁଷିତ ରାଜନୀତି ବିଗାଡି ଦେଇଛି ଆଜି ସଂପର୍କ ର ଅତୁଟ ବନ୍ଧନ ଭୁଲି ସ୍ୱାର୍ଥ ବିଭେଦତା ଫେରାଇ ଆଣିବା ଆସ ଆମ ଗ୍ରା... କଳୁଷିତ ରାଜନୀତି ବିଗାଡି ଦେଇଛି ଆଜି ସଂପର୍କ ର ଅତୁଟ ବନ୍ଧନ ଭୁଲି ସ୍ୱାର୍ଥ ବିଭେଦତା ଫେର...
ଗୋଧୂଳି ଲଗ୍ନେ ଗୋଷ୍ଠ ବାହୁଡା଼, ଗୁହାଳେ ଗାଈ ଠିଆ ଖେଳରେ ବ୍ୟସ୍ତ ପିଲାଏ, କରି ଦାଣ୍ଡକୁ ଖେଳ ପଡିଆ ଗୋଧୂଳି ଲଗ୍ନେ ଗୋଷ୍ଠ ବାହୁଡା଼, ଗୁହାଳେ ଗାଈ ଠିଆ ଖେଳରେ ବ୍ୟସ୍ତ ପିଲାଏ, କରି ଦାଣ୍ଡକୁ ଖେଳ ...
ମାନସ ପଟରେ ଉକିଂମାରେ କିଛି ସ୍ମୃତି କିଛି ବିସ୍ମୃତି ଭଲପାଈବାର... ପ୍ରତାରଣାର... ତଥାପି !! ମାନସ ପଟରେ ଉକିଂମାରେ କିଛି ସ୍ମୃତି କିଛି ବିସ୍ମୃତି ଭଲପାଈବାର... ପ୍ରତାରଣାର... ତଥ...