Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ppurabi Mohanty

Others

3  

Ppurabi Mohanty

Others

ସୂତା ଖିଅର ବନ୍ଧନ

ସୂତା ଖିଅର ବନ୍ଧନ

1 min
45


ଭାଇ ଭଉଣୀ ର ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ

ନାହିଁ ଏଠି କାହା ମନେ ଅଭିମାନ ।

ଭଉଣୀ ଟେ ଦିଏ ଭାଇକୁ ଅନାଇ

ସୁରକ୍ଷା ର ରାକ୍ଷୀ ଅଟେ ଯେ ସମ୍ମାନ ।

ପ୍ରତି ନାରୀ ପାଇଁ ସୁରକ୍ଷା ଯେ ଦିଏ

ଭାଇ ଟି କେବେ ଯେ ବନ୍ଧନ ତୁଟାଏ ।

ନାରୀକୁ ଦୁର୍ବଳ କରି ଏ ସୁରକ୍ଷା

ରାକ୍ଷୀକୁ ଯେ ଆଜି ସଭିଏଁ ଭରସା ।

କେବଳ ରାକ୍ଷୀରେ ସୁରକ୍ଷା ନଥାଏ

ପ୍ରତି ଟି ନାରୀକୁ ସମ୍ମାନ ଯୋଗାଏ ।

ଫୁଲ ଚନ୍ଦନ ସେ ସିନ୍ଦୂର ଲଗାଇ

ଭଉଣୀ ଯେ କରେ ଆଳତି ସଜାଇ ।

କହେ ଭାଇ ମୋର ତୁମେ ସଦାବେଳେ

ସାକ୍ଷୀ ହୋଇଥିବ ରାକ୍ଷୀ ର ବନ୍ଧନେ ।

କୌଣସି ନାରୀକୁ ନ କରି ବଇରୀ

ପ୍ରତି ଟି ନାରୀ ର ଭାଇ ଅଟେ ରାକ୍ଷୀ ।

ସୂତା ଖିଅର ଡୋରୀରେ ବନ୍ଧା ଅଟେ ସେ ବନ୍ଧନ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ସମ୍ପର୍କ ସତେ କେଡେ ନିବିଡ଼ ।



Rate this content
Log in