Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manorama Mohanty

Others

3  

Manorama Mohanty

Others

ଦୟାକର ଜଗନ୍ନାଥ

ଦୟାକର ଜଗନ୍ନାଥ

1 min
390


ପ୍ରାଣର ଦେବତା ପ୍ରଭୁଜଗନ୍ନାଥ

ଅଭିମାନେ ତୁମେରୁଷି

ଜଗତ ଉପରେ ନୀରବ ଘାତକ

ପଠାଇଛ ରାଗେଆସି ।


ଏଇବୋଧେ ତୁମ କଳକୀଅବତାର

ମ୍ଲେଛର ସଂହାର ପାଇଁ

ଅଦୃଶ୍ଯରେ ବାରହାତ ଖଣ୍ତାଧରି

ମହାମାରୀକୁ ପଠାଇ ।


ମନରେ କୋକୁଆଭୟ ସୃଷ୍ଟିକରି

ଆଶଙ୍କାରେ ଦିନରାତି

ଦୂରେଇ ରଖିଛ ସଙ୍ଗରୋଧ କରି

ବିଶ୍ବେ ତାଲାବନ୍ଦ ନୀତି ।


ସାରାବିଶ୍ବେ ଶୁଭେ ବ୍ଯାକୁଳତାସ୍ବର

ସଂକ୍ରମିତ ଶକ୍ତିଦେଖି

ଅଦୃଶ୍ଯଭୂତାଣୁ ଭୈରବ ଆତଙ୍କେ

ଅଚିହ୍ନା ବ୍ଯାଧି ପରଖି ।


ଛୋଟଭୂତାଣୁଟି ସର୍ବଶକ୍ତିମାନ

କରାଳ ରୂପକୁ ଧରି

ସଂକ୍ରମିତ ହୋଇ ଗ୍ରାସିଯାଉଅଛି

ରକ୍ଷାକର ଚକ୍ରଧାରୀ ।


ଚକାଚକା ଆଖି ପଲକ ପଡୁନି

ଦେଖୁଛ ମନ୍ଦିରେ ବସି

ସୃଷ୍ଟିଟି ତୁମର ହୁଏ ନାରଖାର

ଦେଖିଯାଅ ଥରେ ଆସି ।


ଶାନ୍ତିକୁ ପଠାଇ ଅଶାନ୍ତି ଦୂରାଅ

ତୁମେ ତ ଜଗତନାଥ

ତୁମେ ଥାଉଥାଉ ହେବୁନି ଅନାଥ

ଦୟାକର ଜଗନ୍ନାଥ ।



Rate this content
Log in