Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vandna Yadav

Others

3  

Vandna Yadav

Others

ख्वाहिशें

ख्वाहिशें

1 min
13.3K


ख्वाहिश है कि इस पल को यहीं थाम लूँ

इन गुज़रते हुए बादलों पर सवार मैं भी उड़ चलूँ

ख्वाहिश है कि इस हवा की तरह आज़ाद हो जाऊँ

 

इन पंछियों के जैसे अपनी मंज़िल खुद बनाऊँ

कभी एक अनजान रास्ते पर किसी अपने से मिल जाऊँ

 

तो कभी किसी पहचाने मोड़ पर एक अजनबी से टकराऊँ

ख्वाहिश है कि किसी सफ़र पर तन्हा चला जाऊँ

 

और चलते चलते एक हमसफ़र बनाऊँ

कुछ अनकही बातें उस खास से कह जाऊँ

 

या ख्वाहिशों को बुनते इस मन को अनसुना कर जाऊँ।

 


Rate this content
Log in

More hindi poem from Vandna Yadav