Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gourav Jain

Others

4.9  

Gourav Jain

Others

दर्द-ए-मोहब्बत

दर्द-ए-मोहब्बत

1 min
363


याद आते हैं तो ज़रा खो लेते हैं हम,

आंसू आँखों में उतर आए तो रो लेते हैं हम,

नींद आँखों में आती नहीं लेकिन,

आप ख्वाबों में आए यही सोच कर सो लेते हैं हम।।


हम उम्मीदों की दुनियां बसाते रहे,

वह भी हर वक्त हमें आजमाते रहे,

जब मोहब्बत में मरने का वक्त आया,

हम मर गए और वो मुस्कराते रहें।


कुछ किस्से दिल में कुछ कागजों पर आबाद रहे,

बताओ कैसे भूले उन्हें जो हर सांस में याद रहे,

हमने तो हमारा सब-कुछ छोड़ दिया,

लेकिन आप ओरो के पीछे दौड़ते रहे।


Rate this content
Log in