Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shalini Sukumaran

Abstract

1  

Shalini Sukumaran

Abstract

Monsoon

Monsoon

1 min
104


Sizzling lights, 

Housing thunders, 

Amiable Rains, 

Lightning skies, 

Iceboating kids

Nine cloudy days, 

Ideal breeze


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract