Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Others

2  

Susil Pani

Others

ମଣିଷ ଜୀବନ

ମଣିଷ ଜୀବନ

1 min
7.0K


ଜୀବନ ନଦୀରେ...... ମନ

କଲ ବଲ......।

ଆତ୍ମା ହୁଏ.... ଛଟ ପଟ ......।।

କହରେ କାଳିଆ .....ହେ ନିଳାଚଳିଆ.....।

ବତାଇ ଦେବୁ କି.....

ମୁକ୍ତି ର ପଥ....।।

ଦୁଃଖ ମୋ ଜିବନେ଼

କରି ଅଛି ବସା....।

ସୁଖ ମୋ ହାତ ସପନ....।।

ଦୁଃଖ ସାଥେ ତେଣୁ

ଭାବ ବାନ୍ଧି ଅଛି.... ।

ସୁଖ ମୋ .... ଭାଗ୍ୟରେ ଦାନ...।।

ହେ...କଳା ଠାକୁର....

ନ ହୁଅ ପଥର....।

ତୁମେ ନାମ ଗାଇ...

ଜାଉ ଦିନ .... ।।

ଏତିକି.... ସୁଦୟା .... କରିବ

ଠାକୁରେ ....।

ପିଣ୍ଡରୁ ପ୍ରାଣ ଗଲା ବେଳେ...।।

ଦିଶୁଥିବ... ମୋତେ ।

ତୋ କଳା ବଦନ....।

ଅପଲକ ... ନୟନରେ ....।।


କବି : ସୁଶିଲ କୁମାର ପାଣି, ପୁରୀ ।

ମୋବାଇଲ ନମ୍ବର ୮୮୯୫୦୯୪୭୬୮


Rate this content
Log in