ରଥଯାତ୍ରା ରଥଯାତ୍ରା
ବଡ଼ଦାଣ୍ଡେ ଥରେ ବରଷକ ପରେ ଆସିବା ଇଚ୍ଛା ତୁମର ବଡ଼ଦାଣ୍ଡେ ଥରେ ବରଷକ ପରେ ଆସିବା ଇଚ୍ଛା ତୁମର
ନଦିଘୋଷ ରଥେ ବସି ଜଗା ଝୁଲୁଥାଏ , ଘିଡି ଘିଡି ବଡଦାଣ୍ଡେ ରଥ ଗଡିଯାଏ ।। ନଦିଘୋଷ ରଥେ ବସି ଜଗା ଝୁଲୁଥାଏ , ଘିଡି ଘିଡି ବଡଦାଣ୍ଡେ ରଥ ଗଡିଯାଏ ।।
ତୁମ ଲହରେ ମିଶି ଆଷାଢକୁ ଆହୁରି ଘୁମନ୍ତ କରୁ ମୋ,ଦେହ ପବିତ୍ର ହେଉ...... ମୋ ପତିତପାବନ ଫରଫର ଉଡୁ ମୋଆଖି ପହିଲି କି... ତୁମ ଲହରେ ମିଶି ଆଷାଢକୁ ଆହୁରି ଘୁମନ୍ତ କରୁ ମୋ,ଦେହ ପବିତ୍ର ହେଉ...... ମୋ ପତିତପାବନ ଫରଫର...
ଝୁଲାଇ ତୋ ଫୁଲ ଟାହିଆ ଆସୁଥିବୁ ଯେବେ କାଳିଆ ତୋ ଧାଡି ପହଣ୍ଡି କୁ ଦଇତା ଙ୍କ ମେଳେ ଦେଖି ଦେବି କି।। ତୋ ଗଳେ ଥିବ ... ଝୁଲାଇ ତୋ ଫୁଲ ଟାହିଆ ଆସୁଥିବୁ ଯେବେ କାଳିଆ ତୋ ଧାଡି ପହଣ୍ଡି କୁ ଦଇତା ଙ୍କ ମେଳେ ଦେଖି ଦେ...
ହାତ ଛୁଇଁଛି ଦଉଡିକୁ ଆଉ ଦଉଡି, ରଥକୁ ନିୟୁତ ହାତ ଭିତରେ ସେଇ ହାତଟିକୁ ହାତ ଛୁଇଁଛି ଦଉଡିକୁ ଆଉ ଦଉଡି, ରଥକୁ ନିୟୁତ ହାତ ଭିତରେ ସେଇ ହାତଟିକୁ