ତ୍ୟାଗ ଆଉ ଉପଭୋଗ ସବୁ ବାଦଦେଲି ଜନ୍ମର ଉଲ୍ଲାସ, ଯୌବନର ଉଦାମତା ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟର ଶିଥିଳପଣ ସବୁ ମିଶାଇଲି ତ୍ୟାଗ ଆଉ ଉପଭୋଗ ସବୁ ବାଦଦେଲି ଜନ୍ମର ଉଲ୍ଲାସ, ଯୌବନର ଉଦାମତା ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟର ଶିଥିଳପଣ ...
ଯେବେ ବି ନିଜେ, ନିଜର ଦୁଃଖକୁ ବୋହି ସୁଖର ହାଟରେ ଯୌବନର ସଉଦା କରି ବସେ ହାରିଯାଇ ଏ ଦୁନିଆ ଦର୍ପ ଯେବେ ବି ନିଜେ, ନିଜର ଦୁଃଖକୁ ବୋହି ସୁଖର ହାଟରେ ଯୌବନର ସଉଦା କରି ବସେ ହାରିଯା...
ଶୀତ ସକାଳର କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ଥରୁଛି ମୁଁ ଥିରି ଥିରି କୋମା ଅବସ୍ଥାରେ ଲାଗିଛି ବୃକ୍ଷରେ ପାରୁନି.... ଶୀତ ସକାଳର କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ଥରୁଛି ମୁଁ ଥିରି ଥିରି କୋମା ଅବସ୍ଥାରେ ଲାଗିଛି ବୃକ୍ଷରେ ...
ମୋ'ର ପ୍ରିୟ ପ୍ରାଣପ୍ରିୟା ମୋ'ର ପ୍ରିୟ ପ୍ରାଣପ୍ରିୟା