ଉଗ୍ର ରୂପେ ଚଳି ମାଗିଲେ ମା' ବଳି ଶୀର୍ଷ ମୋ ବଢାଇ ଦେବି ସଙ୍କଟ ତାରିଣୀ ଅଭୟ ଦାୟିନୀ ନଇଁଛି ଚରଣେ ସେବି । ଉଗ୍ର ରୂପେ ଚଳି ମାଗିଲେ ମା' ବଳି ଶୀର୍ଷ ମୋ ବଢାଇ ଦେବି ସଙ୍କଟ ତାରିଣୀ ଅଭୟ ଦାୟିନୀ ...
ଶୁଣିବ ବା ଏଠି କିଏ କାହାକୁ କହିବି ବରଂ ମୁଁ ସଦା ମିଛିମିଛିକା ଅଭିନୟ କରୁଥିବି ମହିଷାସୁରମାନଙ୍କୁ ନିଧନ କରିବାର ଠାଣ... ଶୁଣିବ ବା ଏଠି କିଏ କାହାକୁ କହିବି ବରଂ ମୁଁ ସଦା ମିଛିମିଛିକା ଅଭିନୟ କରୁଥିବି ମହିଷାସୁରମାନ...
ଭୟାର୍ତ୍ତ କୋମଳ ମତୀ ମୃତ୍ୟୁ କଣ ବୁଝିବା ପୁର୍ବରୁ ନେଇଗଲା ତୋତେ ଡାକି॥ ଭୟାର୍ତ୍ତ କୋମଳ ମତୀ ମୃତ୍ୟୁ କଣ ବୁଝିବା ପୁର୍ବରୁ ନେଇଗଲା ତୋତେ ଡାକି॥
ପାପ,ଅଧର୍ମର ଧ୍ଵଂସ କରୁଥାଉ ରଚୁ ପୂଣ୍ୟ ର ବଂଶ, ଅନ୍ଧାର ହଟେଇ ଆଲୋକ ଜାଳୁ ଢାଳି ସର୍ବ ମୁଖେ ହସ। ପାପ,ଅଧର୍ମର ଧ୍ଵଂସ କରୁଥାଉ ରଚୁ ପୂଣ୍ୟ ର ବଂଶ, ଅନ୍ଧାର ହଟେଇ ଆଲୋକ ଜାଳୁ ଢାଳି ସର୍ବ ମୁଖେ...
ତୋର ରକ୍ତ ମାଂସରେ ଗଢା ଏହି ନାରୀ ଓ ଅବଳା ମାନଙ୍କୁ ଏତେ ଶକ୍ତିଶାଳୀ କରି ଦେ ଯେ ତୋର ରକ୍ତ ମାଂସରେ ଗଢା ଏହି ନାରୀ ଓ ଅବଳା ମାନଙ୍କୁ ଏତେ ଶକ୍ତିଶାଳୀ କରି ଦେ ଯେ
ସବୁ ନରେ ଆଜି ମହିଷାର ରୂପ ଦାନ୍ତ ନିକୁଟାଇ କରେ ସେ ବିଦୃପ ।। ମାଗୋ ଦୟାମୟୀ ନର ଦେହ ବହୀ ଆସ ଥରେ... ସବୁ ନରେ ଆଜି ମହିଷାର ରୂପ ଦାନ୍ତ ନିକୁଟାଇ କରେ ସେ ବିଦୃପ ।। ମାଗୋ ଦୟାମୟୀ ନର ଦେ...