ପବନ ପକ୍ଷୀ ଜନମ୍ ସନମାନ୍ ସାକୀ-୨ ମନ୍ଦିର ସମ୍ବିଧାନ ଗରିବ ଜ୍ଞାନୀ ଭାଇଚାରା ତାକତ୍ ବିଶ୍ୱରତ୍ନ ମୁଡିଆଁ ସମ୍ବିଧାନ୍ କବିତାଟି ବିଶେଷ କରି ଆଜିର ନାରୀ ମାନଙ୍କ ଉପରେ ପର୍ଯ୍ୟ ବେଶିତ । ପୌରାଣିକ ଚରିତ୍ର ଦ୍ରୌପଦୀ ଓ କୃୃୃଷ୍ଣ ଭଗବାନ୍ ଓ ଆଜିର ନାରୀ ଓ ତାର ପୁରୁଷ ବନ୍ଧୁଙ୍କୁ ନେଇ ଲେଖା ଯାଇଛି।ତା ଭିତରେ ଆଜିର ରାଜନୀତିର କିଛି ଛାପ ବି ଅଛି ।

Oriya ଭଗବାନ୍ Poems