ରଙ୍ଗପର୍ବ ହୋଲି ରଙ୍ଗପର୍ବ ହୋଲି
ଭିଜାଇବି ଦେହ ଗୋଟାପଣେ ତୁମ ଶ୍ରୀ ପଦେ ନାଲି ଅବିର ବୋଳିଦେବି ମୁହେଁ ନାଲି ନେଳି ଧଳା ଦିଶିବ କୁଞ୍ଜ ସୁନ୍ଦର ଭିଜାଇବି ଦେହ ଗୋଟାପଣେ ତୁମ ଶ୍ରୀ ପଦେ ନାଲି ଅବିର ବୋଳିଦେବି ମୁହେଁ ନାଲି ନେଳି ଧଳା ...
ବଡ଼ ପୋଖରୀରେ ନୂଆ ପଦୁଅଁଟି ଦେଖଇ ଆମରି ଗାଆଁ ନୂଆ ପତରରେ ଅତି ଶରଧାରେ ବସନ୍ତ ... ବଡ଼ ପୋଖରୀରେ ନୂଆ ପଦୁଅଁଟି ଦେଖଇ ଆମରି ଗାଆଁ ନୂଆ ପତରରେ ଅତି ଶରଧାରେ...