ବନ୍ଧୁର ପଥରେ ବନ୍ଧୁ ର କାନ୍ଧରୁ ଖସାଇ ଦେବନି ହାତ ବନ୍ଧୁ ଦ୍ରୋହୀ ଜମା ହେବନାହିଁ ବନ୍ଧୁ, ବନ୍ଧୁଦ୍ର ବନ୍ଧୁର ପଥରେ ବନ୍ଧୁ ର କାନ୍ଧରୁ ଖସାଇ ଦେବନି ହାତ ବନ୍ଧୁ ଦ୍ରୋହୀ ଜମା ହେବନାହିଁ ବନ୍ଧୁ...
ନଳ ଦମୟନ୍ତୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଦ୍ରୋହୀ ହେଲେ ଅନେକ କଷ୍ଟ ପାଇଲେ, ରାଜା ରାଣୀଙ୍କର ବିୟୋଗ କଥାକୁ ଜଗତ ଲୋକ ଜାଣିଲେ।୫। ନଳ ଦମୟନ୍ତୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଦ୍ରୋହୀ ହେଲେ ଅନେକ କଷ୍ଟ ପାଇଲେ, ରାଜା ରାଣୀଙ୍କର ବିୟୋଗ କଥାକୁ ...
ବନ୍ଧୁ ପ୍ରୀତି ସଦା ଅଟଇ ମହତ ବନ୍ଧୁ ହିଁ ନିଜର ପ୍ରାଣ ବନ୍ଧୁ ଦ୍ରୋହୀ କେବେ ନ ହୁଅ ସଜ୍ଜନ ଏହା ଭଗବାନଙ... ବନ୍ଧୁ ପ୍ରୀତି ସଦା ଅଟଇ ମହତ ବନ୍ଧୁ ହିଁ ନିଜର ପ୍ରାଣ ବନ୍ଧୁ ଦ୍ରୋହୀ କେବେ ନ ହୁଅ ସଜ...