ନେତା ଆବିର୍ଭାବ ମାଳ ଓଷ୍ଠ ଟଗର ହୃଦୟ ମୋର ମନେପଡେ ନୃତ୍ୟ ସହିତ ବହୁତ୍ ବଢିଆ ଖୁବ୍ ସୁନ୍ଦର ଖୁସିର ସୀମା ନାହିଁ ଉଡ଼ିଯାଅ ବହୁ ଦୂରେ ସଭିଙ୍କ ହାତ ପାହାନ୍ତାରୁ ଖୁବ୍ ଆଗକୁ ମୃତ୍ୟୁଲୋକର ଆରପାରେ......। ହେଲେ ଏ ଦୁଃଖର ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମାନେ ପ୍ରହାରେଣ ଧନଞ୍ଜୟ ଠାରୁ ବି ନିଲଠା । ଧକ୍କା ମାରିଲା ପରେ ବି ଖୁବ୍ ଧୀରେ ଚାଲୁ ଥାନ୍ତି ।

Oriya ଖୁବ୍ Poems