ସୀମାରେଖା ଯୀଶୁ ବିବର୍ତ୍ତିତ ଅବିରାମ ଯୌବନ ଅବ୍ୟକ୍ତ ଭାବନା ସ୍ୱାର୍ଥପର ମିଥ୍ୟା ଅଜ୍ଞାନ ଅସହିଷ୍ଣୁ ବିଶ୍ୱ ଓଡିଆ କବିତା ଶ୍ରେଷ୍ଠ କବିତା ଅପପ୍ରଚାର ସେ ଆଶ୍ରମର ତେଲିଆ କାନ୍ଥରେ କ୍ରୁଶବିଦ୍ଧ ହୋଇ ଦେଖିବାକୁ ତୋର ମୁହଁ ଶେଷଥର ପାଇଁ।

Oriya କ୍ରୁଶବିଦ୍ଧ Poems