Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jiban Tripathy

Others

3  

Jiban Tripathy

Others

ତୋ ସ୍ମୁତି

ତୋ ସ୍ମୁତି

1 min
947




ଶ୍ରାବଣର ଶେଷ ଆଉ

ଭୋଦୁଅର ପହିଲି ବେଳାରେ

ତୋ ସନ୍ଧାନ ପାଇଥିଲି

ଅଚାନକ ଏଇ ଭୁବନରେ ।


ବନ୍ଧୁତାରୁ ଗଢ଼ା ହେଲା ଆମରି ସମ୍ପର୍କ

ଅଦିନିଆ ମଳୟ ଛୁଆଁରେ

ତୋ ଦେହରେ ବଢିଥିଲା

କାମନାର ଭୋକ ।


ଅଶୀଣର ମଧ୍ୟାନ ବେଳାରେ

ପାଖା ପାଖି ହେଉଥିଲେ

ଆମେ ଧୀରେ ଧୀରେ ।


ଯାହାଥିଲା ବିଧିର ବିଧାନ

କାର୍ତିକ ର ଗହନ ରାତିରେ

ଦିଆ ନିଆ ହେଇଗଲା

ଆମ ଏଇ ମନ।


ମିଠା ମିଠା ମଗୁସୁର

ପ୍ରୀତିବୋଳା କଥା ତୋର

ସୁଲଳିତ ପ୍ରେମର ସଙ୍ଗୀତ

ପଉଷର ପାଗଳ ପଣରେ

ମାଗିଥିଲି ସଜନୀ ଲୋ

ତୋର ସେଇ ହାତ ।


ମାଘେ ମୋତେ କଥା ଦେଲୁ

ମୋ ଜୀବନେ ଭରିଦେବୁ ରଙ୍ଗ

ହଉପଛେ ବିଳମ୍ବରେ

ନିଶିକାନ୍ତ ଜୋଛନାରେ

ଏ ନୟନେ ଦେଖିଲି ମୁଁ

ତୋର ଗୋରା ଅଙ୍ଗ ।


ଦେଖି ଦେଖି ରହିଗଲି

ଛୁଇଁନି ମୁଁ ଫୁଲ ପାଖୁଡା କୁ

ତୁ ଦେଖୁଥିଲୁ ମୋ ପାଗଳ ପଣ

ମୁଁ ଦେଖୁଥିଲି ତୋ ଆଖି ଲୁହକୁ ।


ଫଗୁଣରେ ଫାଟିଲା ମୋ ଛାତି

ଯେଉଁଦିନ କହିଦେଲୁ

ମୁଁ ଗୋଟେ ଅଜଣା ଲୋକ

ସବୁ ସୁଖ ହେଲା ମୋର ଇତି ।


ଚଇତିର ଚକ୍ଷ୍ୟୁଲଜ୍ଜା ଚିଟାଉ ତୋହର

ଦେଖି ଆଖି ଲୁହେଗଲା ଭରି

ସେଇ ଚିଠି ଜଉଘର ଜାଣି

ଆଜିଯାଏ ପାରିନି ମୁଁ ଚିରି ।


ବଇଶାଖ ଦେଇଗଲା ବିଷ

ଜୀବନର ବଡ ଅବଶୋଷ

ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ଆଉ ଆଷାଢ଼ ସାଥିରେ

ଏ ଓଠରୁ ଲିଭିଗଲା ହସ ।


ସିଦ୍ଧେଶ୍ବର ତ୍ରିପାଠୀ

କୁଣ୍ଡିଲୋ

କେରଙ୍ଗ

ଖୋର୍ଦ୍ଧା


Rate this content
Log in