Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Premananda Kusum

Others

3  

Premananda Kusum

Others

ଗୁରୁ ଦିବସ

ଗୁରୁ ଦିବସ

1 min
201


କେତେ ଯୁଗୁ ଗୁରୁ ପରମ୍ପରା ସବୁଦିନ ପାଇଁ ଜାରି ରହିଛି ।

ଏହା ରାମ କିମ୍ବା କୃଷ୍ଣଙ୍କ ସମୟରୁ ଚାଲି ଆସିଛି 

 ଗୁରୁ ବିନା କିଛିଯେ ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ ଏ ଜଗତେ ।

 ଗୁରୁଙ୍କଠାରୁ ଜ୍ଞାନ ଧ୍ୟାନ ପ୍ରାପ୍ତ କରନ୍ତୁ ସମସ୍ତେ ।

 ଶିକ୍ଷକ ବିନା ଚାଲିବା କଷ୍ଟକର ବ୍ୟାପାର ।

ଗୁରୁ ଆପଣଙ୍କୁ ସର୍ବଦା ରାସ୍ତା ଦେଖାନ୍ତୁ ଅପାର ।

ମା ଆମର ଅଟେ ତ ପ୍ରଥମ ଶିକ୍ଷକ ।

ଆମର ଅନ୍ୟ ଶିକ୍ଷକମାନେ ସଭିଙ୍କ।

 ୫ ସେପ୍ଟେମ୍ବରରେ ଆମେ ଶିକ୍ଷକ ଦିବସ ପାଳନ କରୁ ।

 ଯେପରି ଆମେ ସ୍ମୃତିରେ ବିଶ୍ୱାସ କରୁ ।

ତାଙ୍କ ନାମ ସର୍ବପଲ୍ଲୀ ରାଧାକୃଷ୍ଣନ୍ ଜୀ

ଯିଏ ତାଙ୍କ ଜୀବନରେ ସର୍ବାଧିକ କାର୍ଯ୍ୟ କରିଛନ୍ତି ।

ତାଙ୍କ ସମ୍ମାନେ ଶିକ୍ଷକମାନଙ୍କୁ ସମ୍ମାନ ଦେଲେ ।

 ମୋର ଜନ୍ମଦିନ ଶିକ୍ଷକ ଦିବସ ପାଳେ ।

 ଫର୍ମରେ ବିଶ୍ୱାସ କରିବାକୁ ଆମ ସମସ୍ତଙ୍କୁ କହିଥିଲେ ।

ଶିକ୍ଷକମାନଙ୍କ ପ୍ରତି ସମ୍ମାନ ବୃଦ୍ଧି କଲେ ।

ତାଙ୍କ ଜନ୍ମ ଦିନ 

ଯେ ଗୁରୁ ଦିବସ ନାମେ ଭାରତ ପ୍ରସିଦ୍ଧ ହେଲା ।l


Rate this content
Log in