Govardhan Bisen

Children Stories Children

4.0  

Govardhan Bisen

Children Stories Children

चॉकलेट (पोवारी)

चॉकलेट (पोवारी)

2 mins
236


         मोरो नहानपण की बात आय. तब मी दुसरी या तिसरी मा शिकत होतो. एक दिवस प्रार्थना भयवपर टुरा टुरी लाईनलका आप आपलो वर्ग मा आया.  अना बसन की पट्टी झटकशान वोकोपर लाईनलका बस्या.   आमरा वर्गशिक्षक पटले गुरुजी वर्ग मा आया, तसोच सपाई टुरा टुरी उभा होयशान गुरुजी ला नमस्ते करशान खाल्या बस्या. ओन दिवस गुरुजी को टुरा को जन्मदिवस होतो म्हणुन गुरुजीनं सब टुरुपोटु साठी चाकलेट आनी होतीन. गुरुजी टुरुपोटु इनला चॉकलेट बाटनेवाला होता वोतोमाच शाळाको चपराशी वर्ग मा आयव अना कव्हन बसेव, "गुरुजी तुमला हेडमास्तरनं आबको आबच आपलो ऑफीस मा बुलाईसेन.'' 


         गुरुजीनं चॉकलेट को डबा हातमा लका टेबलपर ठेइन अना टुराइनला कहिन, '' टुराहो, मोला काही कामसाठी हेडमास्तर कर जानको से. खरो मा हे चॉकलेट मोला मोरो हात लकाच तुमला देन की खूब इच्छा होती. परं मोला मोठो गुरुजी कर जान को से. लगेतं तुमी तुमरो हात लका चॉकलेट लेय सकसेव. नही तं मी वापस आयवपर तुमला देऊन'' असो कयशान गुरुजी हेडमास्तर कन चली गया.


         या चांगली संधी से. असो काही टुराइनन बिचार करीन अना उनन चॉकलेट सोता: को हात लका लेयशान खाईन तं काही टुराइनन गुरुजी की बाट देखीन. गुरुजी वापस आया अना  टुराइनला खबर लेइन, ''टुराहो, जेन जेन आपलो हात लका चॉकलेट खाईन वय आपला हात वऱ्या करो'' जिनन चॉकलेट खाई होतीन उनन हात वर करीन. मंग गुरुजींन बचेव टुराइनला प्रेमलका चॉकलेट बाटीन. मीन बी बादमाच चाकलेट खायव. 


         काही सालको बादमा गुरुजीन वोन सपाई विद्यार्थीं की माहिती काहळीन तब उनला असो दिसेव का जेन टुराइनन सोता: को हात लका चॉकलेट लेयी होतीन वय टुरा सामान्य प्रकार का काम करशान आपलो पोट भरत होता तं जिनला गुरुजींन चॉकलेट देयी होतीस वय सब विद्यार्थी उच्च पदपर काम करत होता. या सब संस्कारकी देण होती.


बोध :-  संस्कारलक माणूस घड़ से. भेटी संधी अना वोको योग्य वापर करणो यव मानुस को हात मा से. चुक को मार्ग लका गयव तं अना संयम नही पाळेवलका योग्य संधी भेटशान बी  वोको वापर करता आव नही.


Rate this content
Log in