Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sandesh Jadhav

Others

4  

Sandesh Jadhav

Others

माझा गणराया

माझा गणराया

1 min
408


कार्यारंभी तुझे I प्रथम नमन II

करता स्मरण I विघ्नजाती II १ II


जय गौरी हरा I पार्वती कुमरा II

ऋद्धी सिद्धी वरा I गजानना II २ II


मूषक वाहन I मोदक आवडी II

स्मरता तातडी I कृपा करी II ३ II


सर्वांगी शोभते I उटी शेंदुराची II

शोभा मुकुटाची II माथी तुझ्या II ४ II


मुक्ताफळांची रे I शोभे कंठी माळ II

देवा तू बल्लाळ I एकदंता II ५ II


रूप तुझे सदा I स्मरतो मी चित्ती II

नाही मज भीती I संकटाची II ६ II


तुज आवडी रे I दुर्वा, आघाड्याची II

तुज आणण्याची I झाली घाई II ७ II 


Rate this content
Log in