Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

anuradha nazeer

Others

4.7  

anuradha nazeer

Others

होली होली होली

होली होली होली

1 min
191


होली होली होली 

सुबह की लाली लाली लाली

फूलों के समूह के रूप में

मैंने अपने दिल का आदान-प्रदान किया

एक मुस्कान के साथ देखा 

और गले लगाया मैं उसे चूमा

बिना सोचे चमेली की गेंद के रूप में

दिल पर आ जाएगा प्यारे !

बताया तो प्रेम का स्तोत्र !

और स्वर्ण मृग इच्छा पैदा होती है ...

उस चोटी की पहाड़ी के ऊपर

एक चांदी का बर्फ का टॉवर

मैंने  प्रेम के स्तोत्र  को जोड़ा


Rate this content
Log in