Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

कदम. के.एल.

Children

2  

कदम. के.एल.

Children

Rain

Rain

1 min
64


Rainy rainy day,

Want many day

Want many many day!

Over the sunny bay 

 

Rainy rainy day

Want many day

Want many many day!

The vault with UV ray 

 

Rainy rainy day

Want many day

Want many many day!

Wety wety roadyclay 

 

Rainy rainy day

Want many day

Want many many day!

Air flow such as spray 

 

Rainy rainy day

Want many day

Want many many day!

Stop it ! How can say ? 

 

Rainy rainy day

Want many day

Want many many day!

Planting with gray



Rate this content
Log in

More english poem from कदम. के.एल.

Similar english poem from Children