Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

“How Does It Feel”

“How Does It Feel”

1 min
1.1K


How Does It Feel? When Parents Treat You Like Slaves B’coz They Own House.

You Feel Voice-Less. All You Can Do Is Live Life Like A Tiny Imprisoned Mouse.

How Does It Feel? When Siblings Don’t Value You As They Are Powerful & Rich.

You Feel Suffocated. All You Can Do Is Let Your Blood Get Boiled By The Witch.

How Does It Feel? When Relatives Talk Behind Your Back & Judge You As Bad.

You Feel Frustrated. All You Can Do Is Forgive Each & All Before Going To Bed.

How Does It Feel? When Spouse Does Not Respect You & So You Are Trapped.

You Feel Lost. All You Can Do Is Fake A Smile As If An Empty Box Is Gift-Wrapped.

How Does It Feel? When So Called Friends Ignore You & Take You For Granted.

You Feel Lonely. All You Can Do Is Socialize Even When Not Desired & Wanted.

How Does It Feel? When At Work A Bad Boss Threatens You Of Getting Sacked.

You Feel Insecure. All You Can Do Is Slog For Buck While Your Brain Is Baked.

How Does It Feel? When Violent Corrupt Polluted World Sounds Like An Enemy.

You Feel Depressed. All You Can Do Is Await Death & Call It Your Own Destiny.


Rate this content
Log in