Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Mund

Others

3  

Rajesh Mund

Others

ଅଖଣ୍ଡ ନିର୍ଜନତା

ଅଖଣ୍ଡ ନିର୍ଜନତା

1 min
6.9K


*ଅଖଣ୍ଡ ନିର୍ଜନତା*

ଆଜି ଏ ନିର୍ଜନ ବେଳାରେ

ଶୁଭେ କା' ରୁଣୁଝୁଣୁ ।

କିଏ ଡାକୁଛି କି ମୋ ନାଁ ଧରି,

ବସିଛି କି କିଏ

ମୋ ଅପେକ୍ଷାରେ ।

ଛାଇଟିଏ ଲମ୍ବି ଆସିଛି

ଘର ଅଗଣାକୁ,

ମହମହ ବାସୁଛି ।

ଲାଗୁଛି

କେଉଁ ଅନ୍ଧାର ଗହ୍ୱରରୁ

ଶୁଭୁଛି କା' ଅନୁଚ୍ଚାରିତ ଶବ୍ଦ ।

ହୃଦୟରେ କିନ୍ତୁ

କ୍ଷୁଧାର କ୍ଷୋଭ,

ତୃଷାର୍ତ୍ତ ଓଠ

ଛଳଛଳ ଆଖି,

ହତାଶାର ଛାଇ ମନରେ।

ତଥାପି ଦୁଆର ଫିଟାଇଲି,

କେହି ତ ନଥିଲେ

ଖାଲି ଥିଲା

ମୁରୁଝାଇ ପଡ଼ିଥିବା

ମଲ୍ଲିମାଳଟେ,

ସରୁ ସରୁ ପାଦଚିହ୍ନ କେଇଟା

ଆଉ ଅଖଣ୍ଡ ନିର୍ଜନତା ।।


Rate this content
Log in